בְּלוֹג

10 דרכים למַקסֵם את התוכן שלך

בעולם מהיר ועמוס בגירויים ורשתות חברתיות אנחנו מוצאים את עצמינו לעיתים קרובות מוצפים בתכנים מכל עבר.
מי שלא מפרסמת את התכנים שלה באופן עקבי וקבוע,
מי שלא נוכחת בפלטפורמות השונות עם נראות ברורה ושפה אחידה שמשקפת אותה,
שמשקפת את מה שהיא מביאה לעולם ואת הייחודיות שלה נצפית פחות.
ובאופן טבעי מגיעה לפחות עוקבים וקוראים ומצליחה להשפיע פחות בתחום העיסוק שלה.
תרבות הגלילה שלנו ב”נהר” הפייסבוק והאינסטגרם, שלא לומר תרבות “הבהייה” גורמת לחלק מהתכנים פשוט לא להגיע אלינו, חיצונית ופנימית.
תוסיפי לכל זה אילוצי אלגוריתם, מעורבות והגדרות חשיפה שמשתנות באופן קבוע ותקבלי תכנים עם חשיפה ומעורבות נמוכים מידי. לכן אני מציעה לך בחום

למקסם את התוכן שלך

את מבינה את החשיבות של תוכן בעסק שלך, פינית לזה זמן והשקעת משאבים, שתית “מיץ אומץ” ויצאת אל הדרך.
את כותבת תוכן, מעניקה מהידע והמומחיות שלך לעולם, בנדיבות ובאהבה.
את עושה כל מה ש”צריך” ובסוף רואים את התוכן שלך כמה עשרות אנשים ובמקרה הטוב יש לך 10 לייקים ומעורבות נמוכה.
אני לא מאמינה בתרבות הלייקים וחושבת וגם יודעת שהתכנים שלנו משפיעים בעולם בדרכם ומגיעים למי שהם צריכים להגיע בזמן ובמקום הנכון.
אבל בואי נודה על האמת, ליצור תוכן לוקח זמן.
להביא עוד ידע, להמציא את עצמינו מחדש ואז לתת לו להיעלם.
אני מאמינה בלהוציא את המירב- המקסימום מהתוכן שאני יוצרת: למקסם את התוכן
(ותודה לחגית הלקוחה שלי על ההשראה בנוגע למיקסום)

איך אני עושה את זה? איך את יכולה לעשות את זה?

אני רוצה לשתף אותך ולכן כתבתי את הפוסט הזה, קבלי:

10 הרעיונות שלי למיקסום התוכן שלך

1. צלמי את זה

צלמי סדנה, הרצאה או לייב שערכת, אפשר לצלם גם פגישות שאת עורכת עם לקוחות (באישור שלהם מראש כמובן)
או להקליט פגישות זום.
גזרי מהצילום חלקים קצרים שיהפכו לתוכן ממוקד שימחיש נושא ספציפי.
תמר מור עשתה את זה מצוין לדעתי, ממש לאחרונה.

מיקסום תוכן וגם ריל מושלם של תמר מור- אם את לא מכירה- חובה!
2. תפיצי את זה

יש לך רשימת תפוצה בעסק? מעולה.
שתפי את רשימת הדיוור שלך בתוכן שיצרת.
מי אמר שהפצת תוכן מתייחסת רק לרשתות החברתיות?
ברשימת הדיוור/תפוצה שלך יש אנשים שביקשו להצטרף כדי לקבל את התכנים שלך.
אז תתאימי את התוכן לניוזלטר ושתפי את האנשים המדויקים האלה.
סביר שלא כולם נמצאים באינסטגרם או בפייסבוק או שהאלגוריתם לא חשף אותם לתוכן שלך- אז למה לא לתת גם להם את האפשרות והזכות לקבל ממך את התוכן הזה?
עדיין אין לך רשימת תפוצה? בואי לקרוא למה כדאי שתהיה לך אחת.

3.תרחיבי את זה

כתבת פוסט מהמם לפייסבוק או לאינסטגרם? יופי!
עכשיו תרחיבי אותו למאמר, לפוסט בבלוג (בדיוק כמו זה) או מדריך מפורט באתר שלך.
הפוסטים ברשתות החברתיות הם רק צורה אחת של הגשה שלא באמת מאפשרת לנו העמקה בתכנים שלנו,
אז תעבירי את התוכן למימד נוסף ותני לנו לקבל את המידע כמו שאת יודעת.
הפוסט הזה התחיל מהאינסטגרם בכלל הנה הגרסה הראשונה שלו- כ Reel:

למקסם את התוכן שלך – הצעת הגשה
4. תפשטי את זה

ועכשיו הפוך, תגישי את התוכן שלך גם בצורות פשוטות כמו: קרוסלה של טיפים, רעיונות, סיבות וכל מה שייקל על חלק מהקהל שלך לצרוך את התוכן.
תביני, לא כולם מתחברים לטקסטים ארוכים, לא לכולם יש רצון או יכולת להעמיק בכל מה שאת כותבת
וחוצמיזה, אנשים אוהבים ש”מאכילים” אותם בכפית. אז תני להם את התוכן שלך גם ככה.
וזו הגרסה השניה של הפוסט הזה כקרוסלת תמונות:

למקסם את התוכן שלך – הצעת הגשה #2
5. פצלי את זה

פצלי כל טקסט ארוך או מאמר לחלקים קטנים ותני לקוראים שלך ביסים קטנים מהטוב שלך.
לדוגמה: טקסט שמכיל מידע תאורטי, משפטי השראה וגם טיפים או כלים מעשיים יכול להפוך בקלות לשלושה תכנים שונים וקצרים.
כל אחד מזווית אחרת כל אחד מכיוון אחר שיאפשר לכמה שיותר אנשים להתחבר.

6. ציירי את זה

את יודעת מה זה אינפוגרפיקה?
אינפוגרפיקה היא העברת המידע בצורה גרפית.
זו דרך נוספת לפשט את המידע, להמחיש תהליכים ולהוסיף מימד נוסף לאינפורמציה שמורכב יותר להעביר רק דרך טקסט.
תוכלי להשתמש בטבלאות, בתרשימי זרימה, באיורים, דיאגרמות ועוד.

7. גווני את זה

את יכולה להעביר את המסר והידע שלך בכל מיני צורות:
כסרטונים באינסטגרם (רילס),
ביוטיוב – סרטונים ביוטיוב עולים בחיפוש בגוגל ושווה להשקיע בהם,
בסטורי באינסטגרם ולא לשכוח לשמור בהיילייטס סטוריז ממש חשובים
וגם בפודקסט. בעצם, כל תוכן שתשתפי יכול ללבוש צורה נוספת ולעלות בפלטפורמות נוספות:
רילס יכול להפוך לסרטון ביוטיוב וכד’. באתר הזה את יכולה להמיר סרטוני רילס לMP4 (כולל המוסיקה) ולשתף אותם בכל פלטפורמה שאת רוצה.

8. שתפי את זה

אם לא תשתפי את התוכן שלך סביר שלא יראו אותו, או שהוא לא יגיע לחשיפה המקסימלית האפשרית עבורך.
אז תשתפי. כתבת פוסט? שתפי אותו בסטורי.
כמה פעמים, ולא רק פעם אחת.
שתפי אותו ברשתות החברתיות, ספרי לנו שהעלית תוכן חדש לבלוג או לאתר שלך.
אף אחד לא יושב על החשבון שלך ומחכה שתעלי תכנים כדי לצרוך אותם- מפתיע אותך?!

9. מחזרי את זה

העלית פוסט לפני חצי שנה ויותר?
אם הפוסט היה מוצלח מאוד וגם אם לא, תקפיצי אותו שוב.
אם הוא היה מוצלח אז אין סיבה שכל העוקבים החדשים שלך לא יהנו ממנו (כי ביננו, אף אחד לא באמת גולל אחורה בפיד)
ואם הוא לא היה מוצלח מספיק ייתכן שהוא לא זכה לחשיפה הראויה לו ויש לך הזדמנות נוספת לקדם אותו.

10. תדגימי את זה

בשורה התחתונה אנשים אוהבים תוצאות, לראות סיפורי הצלחה, להרגיש שהם בסדר, שהם בדרך הנכונה ושיש לך פיתרון עבורם.
אז תדגימי מה המוצר שלך עושה, איך הוא יעזור להם לפתור את הבעיה שיש להם או איך החיים שלהם ישתנו בעקבות המוצר או השירות שלך,
שתפי בדרך, ביישומים שונים של המוצר או השירות ובפרקטיקה שלו.
תוכלי לעשות את זה בכל דרך שמתאימה לך (ראי סעיפים 1-9)

הפוסט הזה התחיל ממילה אחת- מיקסום.
לקוחה אהובה שלי, אדריכלית ומעצבת פנים שממקסמת חללים לבתים ואנשים העלתה בי את המחשבה שבעצם, אנחנו יכולים להביא אל המקסימום- למקסם כל דבר בחיים שלנו
כן, גם את התוכן שלנו. (אם את רוצה את הפרטים שלה, תכתבי לי ואעביר לך באהבה)
הבנתי שאני עושה את זה כמעט באופן קבוע עוד מימי הבלוג הראשון שלי- “הכל טוב” וזה עובד לי מעולה.
אז רציתי לשתף אתכן ברעיון של מיקסום התוכן שאולי יאפשר לכן להפיק יותר מהתכנים שאתן יוצרות ולראות יותר תוצאות ופירות.
התוכן הזה קיים כסרטון REEL אצלי באינסטגרם, כפוסט טיפים בקרוסלה ועכשיו גם פה בבלוג. בהמשך הוא יישלח גם לקוראות המגזין שלי- באריזה אחרת.

אהבת את הרעיונות שלי? תכתבי לי פה למטה בתגובות.
אם יש לך רעיונות נוספים למיקסום או מיחזור תוכן, תכתבי לי ואוסיף לרשימה.
אם את רוצה להבין איך גם את יכולה למקסם את התוכן שלך – תכתבי לי ונדבר על זה.
ניפגש בקרוב,
אביבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכאן מצטרפים
לעולם המלים שלי

טיפים, כלים, עדכונים וים השראה
אצלך במייל

* מבטיחה לא להציף במיילים

דילוג לתוכן