רעיונות, תכנים והשראה שיווקית בלחיצת כפתור
בעולם שבו שיווק הוא מרכיב מרכזי בהצלחה של כל עסק, הרבה בעלי עסקים נתקלים באתגר שחוזר על עצמו: מה לכתוב עכשיו?
איך יוצרים תוכן שיווקי מדויק, אותנטי, שמחובר לעסק שלך בלי לבזבז זמן יקר?
כאן נכנסים לתמונה פרומפטים לעסק – שאלות מכוונות, משפטי פתיחה ורעיונות לכתיבה שיווקית שיכולים להצית השראה, לחדד מסרים ולעזור לך לייצר תוכן איכותי לעסק שלך בעזרת כלי Ai
הפוסט הזה הוא פוסט צומח – כלומר, מתעדכן כל הזמן עם פרומפטים חדשים ורעננים, ממש כמו זה.
כדאי לחזור אליו שוב ושוב ולמצוא בו תזכורת קטנה לעצמך, רעיון לפוסט, השראה לניוזלטר, או נקודת התחלה לשיחה עם הקהל שלך.
בין אם את מנסה לדייק את השפה השיווקית שלך, לבנות נוכחות ברשת, או פשוט לכתוב בלי להיתקע -הפרומפטים כאן נוצרו במיוחד בשבילך.
פרומפט להגדרת קהל יעד ואווטאר
רגע לפני שתעתיקי את הפרומפט הזה ותתחילי לעבוד, אני ממליצה לך בחום לקרוא את המאמר הזה ולהבין קצת יותר לעומק, למה כדאי לך להגדיר קהל יעד ואיך אפשר לעשות את זה גם בדרך "הישנה והטובה".
מעתיקים את הפרומפט לצ'ט גיפיטי ועוקבים אחרי השלבים:
היי, אני רוצה לזקק את האווטאר שלי – קהל היעד המדויק לעסק שלי.
תעבירי אותי שלב אחרי שלב ותשאלי אותי שאלה אחת בכל פעם. אחרי כל תשובה שלי תחזרי ותסכמי לי בקצרה, תוסיפי תובנה חדשה שעולה מהדברים, ותתני לי המלצה קטנה ליישום.
אחר כך תשאלי את השאלה הבאה.
בסיום התהליך אני רוצה לקבל חבילת תוצרים לשיווק: כרטיס אווטאר מסודר (כולל גיל, שלב בעסק, כאבים, יעדים, חסמים וערוצים), משפט חד וקולע לשיווק ועוד מסקנות יישומיות שיחדדו לי איך לפנות ללקוחה האידיאלית שלי.
בואי נתחיל מהשאלה הראשונה: מה ההצעה המרכזית שלך בחודשים הקרובים ומה ההבטחה העיקרית שהיא נותנת?
אני מאמינה שלפעמים כל מה שצריך כדי להזיז משהו בעסק הוא משפט אחד נכון שמוביל לתובנה, לרגש או לרעיון חדש.
אני מזמינה אותך לחזור לכאן בכל פעם שאת מרגישה תקיעות, חוסר בהירות או פשוט מחפשת כיוון חדש לכתיבה שיווקית, לניוזלטר, לפוסט או לתוכן לעסק שלך.
הפוסט הזה יתעדכן כל הזמן – כי גם ההשראה שלנו צריכה תדלוק שוטף.
שמרי לך את הפוסט הזה, חזרי אליו כשצריך ותני לפרומפטים לעזור לך לעשות את העבודה.
וכרגיל, כאן בשבילך לכל שאלה,
אביבית.

פרומפטים לבעלי עסקים