בְּלוֹג

כתיבה שיווקית אותנטית

איך תוכלי להיות יותר אותנטית בכתיבה שלך?

כתיבה שיווקית אותנטית

אני מאמינה באותנטיות כדרך חיים וכמובן גם בהתנהלות העסקית והשיווקית.
הניסיון שלי בעולם השיווק והכתיבה לימד אותי שאותנטיות חיונית גם בכתיבה השיווקית שלנו,
כדי לבנות את האמון של הקהל שלנו וליצור קשר משמעותי ואמיתי. כתיבה שיווקית אותנטית היא משהו שאפשר וכדאי להתאמן בו כדי לשפר את היכולת שלנו. כל אחת יכולה, בדוק 🙂

אספתי (כמו שאני כל כך אוהבת) כמה דרכים שיעזרו לך להוסיף אותנטיות לכתיבה שלך:

1. הכירי את המותג שלך:

מה ערכי הליבה שלו, מה הייעוד והבידול של המותג ואיך הייחודיות שלו באה לידי ביטוי.
אותנטיות מתחילה בהבנה עמוקה של זהות המותג שלך ומה מייחד אותו מאחרים.
בעבר כתבתי על תהליך ערכים כאן, אני מזמינה אותך לקרוא ולנסות.

2. שקיפות:

תהיי פתוחה וכנה עם הקהל שלך. שקיפות בונה אמינות ומטפחת אמון.
לא הצליח לך או קשה לך בדרך? שתפי את הקהל שלך,
את מתלבטת לגבי משהו? שתפי גם.
את אנושית וזה בסדר. זכרי: אנשים אוהבים לעבוד עם אנשים.

3. השתמשי בסיפורים ובעדויות אמיתיות:

שלבי סיפורים והמלצות מהחיים האמיתיים של לקוחות מרוצים. האותנטיות מתחזקת כאשר אנחנו מספקים חוויות אמיתיות ומציגים את ההשפעה שהייתה למוצר או לשירות שלך על חייהם של אנשים.

4. דברי בשפה של הקהל שלך:

השתמשי בשפה שמדברת אל הקהל שלך.
תביני את הצרכים, השאיפות ונקודות הכאב שלו.
השתמשי במילים וביטויים מעולמם, והימנעי ככל האפשר משימוש בשפה מקצועית או ז’רגון שאופייני לתחום ועלול ליצור ריחוק במקום לקרב.

5. תהיי אנושית:

אנשים מתחברים לאנשים, אנשים קונים מאנשים והרבה פחות ממותגים חסרי פנים.
תאנישי את המותג שלך על ידי הצגת האישיות שמאחוריו.
אם יש לך עובדים או צוות מקצועי תציגי גם אותם, שתפי את הסיפור שלך ושלהם ותדגישי את המומחיות של כל אחד מכם.

6. תהיי עקבית:

שמרי על עקביות במסרים שלך בפלטפורמות השונות (רשתות חברתיות, מאמרים בבלוג או ברשת, מודעות פרסום ועוד).
האותנטיות והכתיבה השיווקית האותנטית שלך מתחזקת כאשר הקול והערכים של המותג שלך עקביים.

7. צרי דיאלוג:

עודדי שיחה וצרי קשר פעיל עם הקהל שלך.
תשיבי לתגובות ופידבקים, תתייחסי לפרגונים וחששות, תהיי פתוחה למשוב אמיתי.
האותנטיות מקבלת תוקף משמעותי כאשר אנחנו מראות לקהל שלנו שהדעה שלו מוערכת ושאנחנו מוכנות לנהל שיחות משמעותיות.

8. הראי גם את נקודות החולשה שלך:

אל תפחדי לשתף את האתגרים או הטעויות של המותג שלך.
הכרה בחוסר השלמות והפגיעות שלך ושל העסק הופכת אותך לאנושית יותר, יוצרת אמפתיה ומראה לקהל שלך שאת פתוחה ללמידה כל הזמן.
לא הכל ורוד ואין סיבה להסתיר את זה.

9. צרי תוכן מקורי:

עזבי את מה שכולם עושים ותפסיקי לחשוב מה נכון “שיווקית” במקום זה,
אני מציעה להתמקד ביצירת תוכן מקורי ובעל ערך שמדבר ישירות לצרכים של הקהל שלך.
תהיי ספציפית ותני פתרונות מעשיים.
לאחרונה נחשפתי ללא מעט פרופילים באינסטגרם שכמעט כל התוכן שלהם מועתק מתוכן מצליח של מישהו אחר,
ברגע שזיהיתי את זה – היה לי קשה מאוד להמשיך לקבל מהם ערך משמעותי.

10. תהיי אמיתית בכוונותיך:

תזכרי: כשהכוונות שלך כנות ואת באמת רוצה לעזור לקהל שלך,
זה ניכר בכתיבה ובשיווק שלך ואז גם נוגע ומהדהד אצל מי שקורא אותך.הכתיבה השיווקית שלך הופכת להיות אחרת, קשה מאוד לזייף את זה.

חשוב לי שתזכרי שאותנטיות היא לא משהו שעושים באופן חד פעמי או כדי לסמן “וי”.
אותנטיות היא מחויבות מתמשכת או בעצם, דרך חיים.
ככל שתהיי מחוברת לערכי הליבה שלך ושל העסק שלך, ככל שתהיי כנה ותשווקי באמת כדי לעזור הקול שלך יהדהד חזק יותר ולאורך זמן והכתיבה השיווקית שלך תהפוך לאותנטית ומדויקת הרבה יותר.

אם את רוצה להרחיב את הידע והתרגול בנושא כתיבה שיווקית אותנטית, אם את רוצה ללמוד איך לשווק נכון יותר, איך להנות מהכתיבה השיווקית והאישית שלך או אם את מרגישה שאת צריכה ליווי וייעוץ, תכתבי לי או דברי איתי.

עד אז, שתפי אותי, מה את לוקחת מהפוסט הזה?

*צילום תמונת קאבר: אפרת הלר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכאן מצטרפים
לעולם המלים שלי

טיפים, כלים, עדכונים וים השראה
אצלך במייל

* מבטיחה לא להציף במיילים

דילוג לתוכן